Kotler P., Marketing – Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1999
Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, Warszawa 2003
Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2001
Nikodemska A.M., Jakościowe badania marketingowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 1999
Mazurek – Łopacińska K., Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2001
Kall J., Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2002
Black S., Public Relation, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna 2001
Dobiegała – Korona B., Marketing. Przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych., Wydawnictwo PWN 1996
Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2003
Strony internetowe:
www.marketing.prv.pl
www.marketing-online.pl
www.swiatmarketingu.pl
Copyright © 2008-2010 EPrace oraz autorzy prac.